Dades personals

La meva foto
Jo soc en Joan, un estudiant de 3r d'ESO a l'Institut Celestí Bellera. Aquest és el blog que estic creant per tecnologia, espero que t'agradi!

dimecres, 13 de maig del 2020

DE QUÈ ANIRÀ AQUEST BLOG?

Recopilatori dels meus millors escrits!

Los Simpson - escribir un diario con mis pensamientos (castellano ...Si visiteu el meu perfil podreu comprovar que una de les meves aficions és escriure, i és que m'encanta! Sincerament crec que en aquests temps tan complicats és el que més em relaxa i em fa oblidar el que està passant. Un dels escrits dels quals estic més orgullós és "DIARIO DE UNAS LÁGRIMAS ENSANGRENTADAS". Aquest escrit és la meva versió de la fí del món, i he de dir que encara no està acabat, ni molt menys! L'intento renovar cada cop que puc, i l'he deixat en un punt on pots entendre el que passa, espero que t'agradi!


1 comentari:

  1. Podries fer que els visitants donin la seva opinió o valorin els teus escrits. Que hi hagi alguna interacció.

    ResponElimina

CRITICANT "EL HOYO"

EL HOYO Una de les feines que hem hagut de fer durant aquest confinament ha sigut treballar la crítica. Això ho hem fet a la matèria de...