Dades personals

La meva foto
Jo soc en Joan, un estudiant de 3r d'ESO a l'Institut Celestí Bellera. Aquest és el blog que estic creant per tecnologia, espero que t'agradi!

dimecres, 20 de maig del 2020

CRITICANT "EL HOYO"

EL HOYO

El Hoyo | Tráiler principal | Netflix España - YouTube
Una de les feines que hem hagut de fer durant aquest confinament ha sigut treballar la crítica. Això ho hem fet a la matèria de català. Jo he fet la crítica sobre la meva pel·lícula preferida, un èxit mundial que ha triomfat durant el confinament: El Hoyo. Et deixo la crítica per aquí sota, i si a tu també t'ha agradat la pel·lícula, o si simplement l'has vist, m'agradaria debatir sobre el final. Deixa un comentari dient-me que tal!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CRITICANT "EL HOYO"

EL HOYO Una de les feines que hem hagut de fer durant aquest confinament ha sigut treballar la crítica. Això ho hem fet a la matèria de...